Xade Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 jag tycker ålders gränser e det töntigaste som finns (film asså) varför skriver dem ens från 11 och från 15 och vad dem en skriver, jag såg skräckfilmer redan som liten och jag e inte knäpp! e det nån som håller me? (jag hatar ålders gränser för att när jag var 14 fick jag inte se en film från 15 år på en bio :angry: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 åldersgränser kan vara bra ibland för det finns dom som inte är helt friska i huvet och tror att man kan göra vad som helst eller bara får lust att testa. jag har hört 2 knäppa exempel: 1. ett litet barn hade sett på pokémon och fick för sig att hon va en pokémon och försökte flyga ut genom ett fönster. 2. en liten 1 åring (kanske äldre) såg på teletubies och kramade tv:n. hon fick den över sig och dog. det kanske inte finns några åldersgränser i mina exempel. jag säger som jag alltid har sagt: "Det finns idioter till allt!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 detta är knäppt som jag hört mitt barn kollade på en skräck film så kunde mitt barn inte sova ni borde göra åldersgränser. jag skulle se Troja idag men det stog 15 års gräns o jag skulle se KILL BILL 2 det var 15 års gräns dåligt :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 (redigerat) be en vuxen gå att med er då :P Redigerat 23 Maj 2004 av Bubblar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag tycker det är bra med åldersgräns ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 men det är väl ett eget val man har ifall man vil se den eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Ljug om er ålder då... Gjorde en gång men han som stod vid disken brydde sig inte :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 hur många år sa du att du va?? och hur många år är du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Ljug om er ålder då... Gjorde en gång men han som stod vid disken brydde sig inte :D Jo, samma här...Eller det var snarare att barn under 7 fick gå in gratis, men jag sa att jag var 7 när jag var 9... Fast pappa stod ju bakom mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 ser på vilken film jag vill...14 år och 1,90cm lång :D alla tror att jag är äldre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag får inte se dom flesta filmerna för jag är bara 10 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Men om jag vill se en film på 15 år så ska jag se den! Och inget kan stoppa mig! Mwhahaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.