kimp@n Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 be en vuxen gå att med er då :P för att se kill bill 2 måste man vara 15 det räcker int med föräldrar :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (Xade @ 25/05-2004 17:20:05) Ljug om er ålder då... Gjorde en gång men han som stod vid disken brydde sig inte :D det e inte lätt o ljuga om man e 12 och ska vara 15 tex (jag e 15 så ni vet) Jaja men jag ser lite äldre ut så det är därför :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (kimp@n @ 25/05-2004 21:28:39) be en vuxen gå att med er då :P för att se kill bill 2 måste man vara 15 det räcker int med föräldrar :angry: Åldersgränser är till för barn som går själva eller med nästan Lika gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 om man e 14 brukar man få gå på 15 års filmer, beror på vem man snackar med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 jag ser vilken film jag vill, jag är visseligen bara 13 men jag är typ 1.82 och ser äldre ut än vad jag egentligen är. :D och om jag blir stoppad så tar jag med farsan, men han får sitta 2 rader bak..(elakt jag vet men om man är men tjejen så..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 ja e 15 så jag får också se vilken film som helst... men ja e bara 170 cm .... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 det gör ju inget!!! du har ju åldern inne!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 mm vet men när jag exakt fyllt 15 (1 januari) så var jag bara 163 då när jag skulle köpa ett spel som var från 15 år trodde expediten jag var för liten då vart jag väldigt arg!!! :angry: men det gick bra för dem ringde mina föräldrar... men ingen ursäkt fick jag... hon sa ENDAST 15 år KILLEN!...!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 (redigerat) vilken idiot!! (expiditen dvs) skaffa id, de är ju bra att ha..jag har det.. Redigerat 26 Maj 2004 av Jedi Gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 jag ska snart göra det... så slipper man missöden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 det e både bra och dåligt. som små barn som hoppar ut genom fönster för dom såg pokemon som nån skrev typ. men sen så suger dom.aa man kom ju in på the texas chainsaw massacre remake! den var ju från 18 jag som bara är 13 kom ju in på den killen som tog biljetter brydde sig inte vilken film det var.det var ju bra. sen skulla jag och två kompisar köpa killbill vol.2 biljetter då skulle vi vara över 15 för det.då fick morsan gå in och köpa biljetterna och en tjej i kassan sa till min mor.är det till några andra.min mor sa nej. tjejen i kassan sa då.okej för det är mycket hårdare nu på åldersgränsen nu än förut. men killen/tjejen som stog och tog biljetterna brydde sig inte då heller vilken film det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 jedi gamer du är inte den ända som e lång och ser ut att vara äldre. ;) jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.