Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag hittade till slut men jag verkar måsta ha den 4:e sista flaskan? så att jag kan fylla på med ultimate potion när jag slåss mot ganondorf..visst?vet du vars man får den sista flaskan?jag har fått från han med hönprna, hittat i lake hylia och en till(kommer inte ihåg varsifrån)

Skrivet

nej jag menade han på ranchen man jag har klarat hon med hönorna också..vissa av hönorna är under lådor så du får spränga alla lådor du hittar, en är uppe på kullen bredvid vindkvarnen..vet du var sista flaskan är? :rolleyes:

Skrivet

jag hittade till slut men jag verkar måsta ha den 4:e sista flaskan? så att jag kan fylla på med ultimate potion när jag slåss mot ganondorf..visst?vet du vars man får den sista flaskan?jag har fått från han med hönprna, hittat i lake hylia och en till(kommer inte ihåg varsifrån)

Man måste få alla big poes.
Skrivet

så du behöver inte en guide?
  • Skapa ny...