kickan Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 hej igen är det någon som har en guide till ganons castle eller som kan förklara vad jag ska göra? har fastnat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Var har du fastnat? Jag körde Ganons castle ganska nyligen så jag kanske kan hjälpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 jag hittade till slut men jag verkar måsta ha den 4:e sista flaskan? så att jag kan fylla på med ultimate potion när jag slåss mot ganondorf..visst?vet du vars man får den sista flaskan?jag har fått från han med hönprna, hittat i lake hylia och en till(kommer inte ihåg varsifrån) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Hon som ser ut som Anju i majoras mask?Var hittade du alla hönorna där??Har aldrig klarat hon med hönorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 nej jag menade han på ranchen man jag har klarat hon med hönorna också..vissa av hönorna är under lådor så du får spränga alla lådor du hittar, en är uppe på kullen bredvid vindkvarnen..vet du var sista flaskan är? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 jag hittade till slut men jag verkar måsta ha den 4:e sista flaskan? så att jag kan fylla på med ultimate potion när jag slåss mot ganondorf..visst?vet du vars man får den sista flaskan?jag har fått från han med hönprna, hittat i lake hylia och en till(kommer inte ihåg varsifrån) Man måste få alla big poes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 jaja, tackar :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Varsågod! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 jag hittade till slut men jag verkar måsta ha den 4:e sista flaskan? så att jag kan fylla på med ultimate potion när jag slåss mot ganondorf..visst?vet du vars man får den sista flaskan?jag har fått från han med hönprna, hittat i lake hylia och en till(kommer inte ihåg varsifrån) så du behöver inte en guide? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg