Ratchet Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Har ni haft nationella prov ännu? Jag hade det för ett litet tag sedan! Jag var en av de bästa i klassen och hade bara samanlagt 6 fel! Det fick jag reda på idag för jag var på utvecklings samtal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Hade vi i femman. Hade 1-3 fel. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Vilken klass går du i nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 ska ha det i klass 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 hade också utvecklings samtal hade typ slarvat lite på dom men ungefär 7 fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Har ni haft nationella prov ännu? Jag hade det för ett litet tag sedan! Jag var en av de bästa i klassen och hade bara samanlagt 6 fel! Det fick jag reda på idag för jag var på utvecklings samtal! Vi har inte haft det ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 vi har inte haft utvecklings samtal längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 hade också utvecklings samtal hade typ slarvat lite på dom men ungefär 7 fel Utvecklingssamtal och 7 fel ? Jag visste inte att man kunde få fål på utvecklingssamtal :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag hade det för ett bra tag sen.5:an tror jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (Naruto @ 25/05-2004 09:11:57) hade också utvecklings samtal hade typ slarvat lite på dom men ungefär 7 fel Utvecklingssamtal och 7 fel ? Jag visste inte att man kunde få fål på utvecklingssamtal :lol: men på nationella proven <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 I vilken klass går du, ps2_boy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag ska ha dom nationella proven. Då går jag i 10:n. Jag hade nationella prov en annan gång i sexan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.