blade_alle Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Hejsan! Jag behöver hjälp på Zelda OOT...jag är vid Goron city fast vet inte vad jag ska göra....Kom dit nyss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 (redigerat) Som stor eller liten? Redigerat 24 Maj 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 (redigerat) liten Jag behöver ju Goron's Bracelet så att jag kan plocka upp bomb flowers....Men vart finns Darunia som man får den av? Redigerat 24 Maj 2004 av blade_alle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Darunias rum är längst ner på botten, det är stängt där men man ska spela Zeldas lullaby så öppnas det. Darunia är på dåligt humör men när man spelar Sarias song för honom så blir han glad, jag tror att det är då man får Gorons bracelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Aa man fick det :) Tack för hjälpen :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg