Skywalker Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 typ den bästa harry potter sidan: http://www.jkrowling.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 nä han var 15 i 2002 då måste han nu vara 17 oj vad stor han är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silence Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 jag tycker att allt som har med Harry Potter och göra....Su*er.....gillar inte Harry Potter... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Alla kanske inte tycker som du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Ja boken är ju bra så jag tror nog filmenär också bra. Undrar hur Åskviggen ser ut :rolleyes: för att filmen ska vara halv bra måste boken vara skitbra. så bra tycker jag dom gör filmerna :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silence Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Alla kanske inte tycker som du? det har du rätt i men....Harry Potter....nja ;) ....faller inte in i min smak riktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 ja harry och malfoy har blivit faktis större hur gammal är harry igentligen på riktigt står på officiella sidan att Daniel Radcliffe och Rupert Grint är 13 och Emma Watson 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 min kompis tror han är 17 han liknar det faktis i filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 vad heter harry på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Daniel Radcliffe som alla säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 DEt e ju premiär på filmen snart och jag ska lätt se den fast kanske inte på premiären! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 8 dagar kvar jihoho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.