Giga_Bowser Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 (redigerat) En fråga om Pokemon coloseum, Kan man ha ALLA, eller åtminstone fler Pokemon än på Ruby och Saphire? Desto fler pokemon, desto roligare! Kanske köper spelet, vill gärna veta. :huh: Än smärre ändring, finns det ett story mode oxå?! Det var ju nåra som skrev om det på nån tråd här, jag är helt förvirrad :wacko: kan nån svara på detta(detaljerat tack). Redigerat 24 Maj 2004 av Ngc-diggare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Det är som pokemon ruby och sapphire fasst man ser det med bra grafik och om komemona vetr jag inte (började spela i går kl 23.30) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Hur mycket sömn behöver du, eller sover du till 12 varje da(skämt)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 (redigerat) Det är som pokemon ruby och sapphire fasst man ser det med bra grafik och om komemona vetr jag inte (började spela i går kl 23.30)vadå? är det som ett fullskaligt pokemon äventyr, fast i 3D?med fullskaligt menar jag då, att få pokemon... kunna gå runt och fånga och träna sina pokemon... och kunna figha Gym och tränare... samt ha pokedex och fighta pokemon leauge... är det så? för jag funderar verkligen på att köpa de, men är inte säker. och spelet... vad är det mest... som ett Pokemon Stadium... eller som ett Pokemon för GBA fast i 3D? Redigerat 24 Maj 2004 av Thunder Dragon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (redigerat) Story mode går du runt och fångar andras pokemon(det finns ite några gym). Du kan fånga 48 olika pokemon... Också finns battle mode där du kan spela med dina pokemon från ruby/sapphire eller dina pokemon från story mode. Här finns mycket information<----klicka där Redigerat 25 Maj 2004 av ville10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Story mode går du runt och fångar andras pokemon(det finns ite några gym). Du kan fånga 48 olika pokemon... Också finns battle mode där du kan spela med dina pokemon från ruby/sapphire eller dina pokemon från story mode. Här finns mycket information<----klicka där Det finns 1 gym (iaf vad jag tror)I staden me vatten,där finns ett runt hus,är inte det ett gym ? Men istället för gym finns olika bra gubbar som man möter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (redigerat) En sista fråga: Är det ett bra spel att köpa?!!!!!! Redigerat 25 Maj 2004 av Ngc-diggare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Ja,det är det lättt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Okay, Tack, (måste slita ihop pengar länge, så vill gärna ha bra spel :P ). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 LÄTTTTTT att man ska köpa det där är Bästa Spelet ju värsta bra grafik och man klarar inte spelet snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Om man vill spela coloseum mode(eller vad nu vanlig strid heter) finns rental pokemon då, de man kan ta från spelet alltså? Och finns det gym leader castle, mini-spel och annat sånt också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 LÄTTTTTT att man ska köpa det där är Bästa Spelet ju värsta bra grafik och man klarar inte spelet snabbt MIn kompsi klarade det a*lätt.. fast han e på sista gubben,men han kom fort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg