Katt Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Rayman och den där himla grodan är vid vatten fallet. Jag vet att man ska tryck på mellansla jättesnbbt för att komma upp. Men dom där mimla fiskarna biter mig då! Snääälaaaa kan någon hjälpa mig! :unsure: :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Du simmar ju med piltangenterna och som sagt mellanslag för att få snabb fart och för att undvika fiskarna så skall du om de kommer från höger simma åt vänster och tvärt om! Simma alltid i nån kant och inte i mitten av vattenfallet för då är det jätte svårt att undvika fiskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 I can´t help you.Very sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Va? Vad menar du med b alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 b .... onödigt inägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Du simmar ju med piltangenterna och som sagt mellanslag för att få snabb fart och för att undvika fiskarna så skall du om de kommer från höger simma åt vänster och tvärt om! Simma alltid i nån kant och inte i mitten av vattenfallet för då är det jätte svårt att undvika fiskarna. Men om jag trycker på piltangenterna på åker Rayman med grodan ner igen! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Det gör han inte för mig! Fast du måste trycka på mellanslarg hela tiden även när du styr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) Det gör han inte för mig! Fast du måste trycka på mellanslarg hela tiden även när du styr!Jag orkar inte trycka på mellanslag hela tiden. Redigerat 1 Juni 2004 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Men det måste man tyvärr! Men det är inte så långt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (Fusk Katten @ 01/06-2004 08:13:42) Det gör han inte för mig! Fast du måste trycka på mellanslarg hela tiden även när du styr! Jag orkar inte trycka på mellanslag hela tiden. Det är ju inte så svårt..*host*latmask*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Är man så lat att man inte kan trycka på mellanslag några gånger så borde man antingen träna lite intensivare eller lägga sig ner på marken och dö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.