Kexx3 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 När man skickar poäng står det "SKickat".Det kanske är lite onödigt men jag tycker ska ta bort det stora k:et efter s:et och lägga dit ett litet k. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Ja det har jag också märkt :D Admin var väl trött när han fixade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Man kan ju ändå se vad det står, det är huvudsaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 fixat =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 det va ju ändå inte så stor ska? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 det va ju ändå inte så stor ska? <_< Ne men han ville få det fixat kanske :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 ja, men nu är det ju fixat! Det kanske fanns en del som störde sig på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 När man skickar poäng står det "SKickat".Det kanske är lite onödigt men jag tycker ska ta bort det stora k:et efter s:et och lägga dit ett litet k. ;) vem bryr sig om såna småsaker, inget man tänker på... inte jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Det har jag aldrig märkt :) Men nu kommer jag nog inte märka det heller ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 jag har aldrig sett det ens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Jag har sett det många gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Jag har bara skickat poäng en gång så jag har inte tänkt på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.