0013 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag sluta för en halv timma sen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) jag slutade för 1 timme och en halv skönt Redigerat 4 Juni 2004 av SuiCune Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag slutade för 1 timme och en halv skönt Oh shit. Så ni har slutat idag. Idag ska jag på bio till 12.30. Sen slutar denna skoldag. Men jag måste gå: Måndag, Tisdag och Onsdag också. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag behöver gå måndag, tidag, onsdag och torsdag nästa vecka tror jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag behöver gå måndag, tidag, onsdag och torsdag nästa vecka tror jag.... j*vl*r va jobbigt. ja behöver bara gå tisdag (9:30-15:00) och onsdag (10:00-12:30) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Alright. Själv så går man hel dag på Måndag. Halvdag på Tisdag. Sen så slutar vi på Onsdag. Jämnt fördelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Ni bor visst i fel del av landet hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Ni bor visst i fel del av landet hihi Tvärt om. Jag bor i den säkra delen av landet. Känn på den du. hehe ;) ops... Jag kom på att jag bor i mitten av hela Sverige. Men det är så lugnt. Jag slutar ju skolan på Onsdag. Vad är det för fel med det? Vi har haft jättemånga studiedagar. Och andra lovdagar som inte ni har haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Men´det gör jag med. Så jag bor lite bättre än dig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Men´det gör jag med. Så jag bor lite bättre än dig då. Nej, våran skola är iallafall bättre. Och min stad är säkrare än eran. Bor du också i mitten av Sverige? Det är inte möjligt. Eller menar du att du också slutar på Onsdag? Du sa att du slutade på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.