Ratchet Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Har nån det? Jag hade både ettan och tvåan men nu har jag bara tvåan men jag har inte installerat det ännu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Man är en kanin med olika vapen och så skall man klara banor och döda bossar och sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 ja har det.. om du vill ha fusk så skriv t.ex jjfly och jjbird jjnowall... kolla på denna sidan det finns fusk där.. jag har klarat det med och utan fusk på både 1 och 2 spelare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 När gjordes spelet? Är det hyfsad grafik? Är det roligt? bara undra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Jag vet inte men skulle tippa på slutet av 1900 talet! Det är 2D grafik men inte särskilt suddig. Det är skitskoj och på tvåan kan man köra 2 och då har man en massa allternativ att välja på! Jag har också en massa fusk till det, men har varvat både ettan & tvåan utan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 2-an är roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 jag hade 2-an förut det var faktiskt rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 2-an är roligast Ja det är det! Fast jag gillar så som ettan slutar med att Jazz (huvudrollen) och Eva (hon man skall rädda) åker iväg i en taxi och så är det Devan (den elakaste av alla sköldpaddor, sista bossen på tvåan) som kör taxin! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Det är kul!Jag har nog spelat tvåan eller ettan jag minns inte det var så länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Jag har spelat det ! jag lånade det av mina kusiner ;) det är jättekul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 vars kan jag ladda ner det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.