Hoppa till innehåll

Flera Frågor Om Zelda Oot

Rekommendera inlägg

(Bumble @ 30/05-2004 11:10:18)

Jag tror att man fick både 300 och 500 rupees-plånboken i Skulltulahuset i Kakariko village. När man samlat ihop tillräckligt många guld-skulltulas.

Ok, hur många?

(Béhöver Bkue Fire dör att tina upp Zora King!)

Om du vill få blue fire måste du antingen få 30 golden skultulas eller få blue fire i ice cavern. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har för mig att det bara finns 200 och 500 säcken. Men jag kan

ju ha fel.

Nej, hoppsan...det är ju 200 jag menar i så fall. Två plånböcker får man av Skulltula-bröderna och efter 200 så blir det 500 direkt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan ta dig in i Ice Cavern och hämta Blue Fire även fast du inte klarat forest temple än. Hoppa på isflaken i Zoras Fountain så tar du dig över till andra sidan där grottan finns. Där hittar du även Iron Boots.

Big Poes finns lite varstans på Hyrule field och man fångar dem lättast från Epona. Det finns en beskrivning av var du hittar alla Big Poes under en tråd som heter Big Poes, sök på det så hittar du nog. Om man får 1000 poäng på kortet så får man en flaska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har blue fire nu, och jag har släppt ut kungen...

Men min Blkue tunic funkar inte som den ska, jag har bara 5 sekunder på mig fortfarande, och måste hämta ny luft! Varför?

Dom som har gjort Zelda: Oot, har gjort det så dumt att du bara kan andas i vattnet med blue tunic, om du har Iron boots på dig...

Ps. När man fiskar upp en stor fisk, så får man Goldscale. Detta vart riktat till

Fierce Ds.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har blue fire nu, och jag har släppt ut kungen...

Men min Blkue tunic funkar inte som den ska, jag har bara 5 sekunder på mig fortfarande, och måste hämta ny luft! Varför?

SAMANFATTNING:Du måste ha på dig Iron Boots för att andas i vattnet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...