FireFly Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (redigerat) Men hur kommer jag in i water temple, det är ju galler i vägen... Edit: Hittade http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=16247&st=15... Och vare hittar jag Din's fire!!! Redigerat 30 Maj 2004 av Bumble Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Vid Hyrule Castle så är det ett litet hål med stenar framför, bomba dem och spela zelda's lullaby på triforce-märket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Hittar inte hålet, det är väl på Hyrule Field, nära slottet... Har gått runtv hela vallgraven! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Hyrule castle är där du träffar zelda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Men dit går ju inte att komma som vuxen...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Nepp, bara som liten... Man kan väl säga att det finns en liten motsvarighet som stor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jo, Ganon's Castle... Men vad ska jag göra nu då, kan ju inte bli liten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Finns nog inte så mycket att göra då mer än att klara Forest temple eller åtminstone klara så långt att du får pilbågen. För visst var det så att du hoppat över forest temple hittills? Jag gjorde så och då var det ett ställe i Water temple där man behövde tända två facklor för att öppna en dörr. det skulle man ha pilbågen till men jag använde Din´s Fire, jag hade hittat den redan innan då. Men mn var ju tvungen att skaffa pilbågen iallafall i slutet av Water temple och efter det var man tvungen att klara forest för att kunna gå vidare så det är bara att bita i det sura äpplet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Undra varför Sheik står i vägen innan man har klarat forest temple... Väldigt konstig typ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Men hur får jag pilbågen då, och inte en lång guide över hela templet tack... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Men hur får jag pilbågen då, och inte en lång guide över hela templet tack... Har du fått den nu och hur långt har du kommit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Men hur får jag pilbågen då, och inte en lång guide över hela templet tack... du ska döda tre st skelettkrigare u´nder en viss tid.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg