Laithean Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Den var bra Ratchet Alla barnen gräver gropar, Gunar trillar ner och ropar, Guld och Silver finns det här snart så gräver alla där. Alla barnen härmar Håkan,Håkan härmar kråkan, han vill flyga och han kan för helt plöstligt så lyfter han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Vad gör man om en blondin kastar en handgranat på en? Svar:Man drar ut sprinten och kastar tillbaka. 20 saker man ska göra på BIO 01. Gör roliga skuggfigurer mot duken. 02. Köp en påse popcorn, kasta dem på folk. Om de ser dig, kasta hela påsen med ett föraktfullt vrål. 03. Se till att din mobiltelfon är på. Om den ringer, anklaga din granne. Blir du ändå upptäckt, säg att du blivit utsatt för en komplott. 04. Ställ dig upp i stolen och stagediva. Gärna mot pensionärer. 05. Rapa din granne i örat. Säg "Det var bara en försmak" med väsande röst och försök imitera ett par koögon. 06. Säg efter varenda replik i filmen. Efter en stund, härma alla ljudeffekter också. 07. Om de kör bil på filmen, vråla "Önönönönönönönön!!!" så högt du kan och volta runt i din stol. 08. Ta med din tama iller på bion. Se till att den smiter. 09. Ta med ett vattengevär, spring fram framför duken och skjut på allt och alla. Även dig själv. 10. Låtsas spy under kyss-scenen. (Ljudligt) 11. Ta med dig en grill och ordna korvförsäljning i salongen. Annonsera gärna med röksignaler. Om du får ont om kunder, prata högt och ljudligt genom hela filmen om hur god din korv är. 12. Låtsas onanera till eftertexterna, låt så högt du kan. Om någon frågar vad du gör, mumla mellan sammanbitna tänder att du minsann också har rätt till ett privatliv. 13. Plocka upp allt som ligger på golvet. Ät upp det och säg "Mmmmmm...!". Klappa dig själv på magen och lämna salongen i triumf. 14. Smuggla in en huligantuta till bion. Tuta regelbundet. 15. Låtsas få en hjärtattack. När sjukvårdarna kommer, ge dem varsin smällkyss och kuta därifrån. 16. Gå mitt i sommaren. Sjung "I´m dreaming of a white christmas" med din finaste sångröst. Efter en stund, övergå till "Stilla natt". Rör dig själv till tårar och storgrina genom resten av filmen. 17. Ta med målarutrustning. Tapetsera över filmduken med randiga tapeter mitt under pågånde filmvisning. 18. Ta med lite ved. Klä av dig naken och gör upp en liten brasa i salongen. Klaga hela tiden på att det är så j*vla kallt. 19. Headbanga till bakgrundsmusiken. Mot slutet, banga med hela kroppen. 20. Gå in och ta plats tidigt. När nån håller på att sätta sig bredvid dig, vråla "SITT INTE DÄR, JAG HAR BAJSAT DÄR!" så högt du kan. Ta kort på personens min. Tack för tipsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 De har jag hört förut! En sköldpadda sitter i ett träd och helt plötsligt hoppar han ut och flaxar men benen och faller pladask ner på marken! Han klättrar up ocg gör samma sak om och om igen! I ett träd brevid sitter ett fågelpar och frun tittar på mannen och säger: - Skall vi berätta för Sköldis att han är adopterad? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Vad e d för likhet mellan jafir arafat och jonas gardell..... Båda vill ha mark i gazaremsan Hahahahah fattar ni Vad e d för likhet med en neger och en julgran..... Båda har färgade bollar i grenen hahahah fattar ni. En präst en vakt och en jockey va ute och fiskade när don fick slut på mask då klev jocken och vakten av båten och gick på vattnet till land och hämta mer mask. Nästa gång bestämde sej prästen att gå han klev ut ur båten och PLASK!!!! så plumsa han i och drunkna. Då sa dom andra två: Ja han va en bra man men inte visste han då vart stenarna låg i den här sjön hahaha bra va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Boooooring jojjon... (inte ett personligt påhopp, men dom va int så bra..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Det var 2 styckna personer som skulle ut och grilla korv ute i skogen. Den ena hette Ingen och den andra heter Dum. PLötsligt så börjar Ingen brinna och dum ringer brandkåren. Dum: Ingen brinner!! Brandmannen: Det var ju bra! Dum: Men hör du itne?`ingen brinner! Brandmannen: Är du dum eller? Dum: Ja hur visste du det?? Lite dåligt berättat kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Har hört en nästa likadan ingen och dum var och bda när ingen föll i djupa vattnet då ringde dum SOS och sa: ingen har ramlat i vattnet- Så bra då- Men ingen har ju ramlat i vattnet hör du inte- E du dum lr- Ja. Likadan fast med vattnet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 (redigerat) Följande händer när nedanstående förband stöter på en orm ute i terrängen: Fallskärmsjägare: Dödar ormen. Pansarsoldat: Kör över ormen, skrattar och letar efter fler. Infanterist: "Hej kolla en liten kattunge! Se så, kom så får du lite mjölk. Aj! Den jäkla katten bet mig, men vänta lite... det där är ju ingen kattunge!" Infanterist (alternativ version): "Oh. Jag ser orm. Jag gillar orm. Aj! Jag inte gillar orm." Arméflyget: Får en exakt GPS-koordinat till ormen. Kan trots detta inte finna den, flyger tillbaka till basen för att besättningen ska få vila, går sedan till officersbaren och beställer en drink med namnet "Ormen". Jägare: Lekar med ormen och äter därefter upp den. Kustjägare: Gör slut på all ammunition, flertalet handgranater och kallar sedan in kustartilleriet för att försöka döda ormen. Misslyckas totalt. Ormen biter kustjägare som tvingas retirera till säkerhet. Artillerist: Dödar ormen men lyckas samtidigt ta död på flera hundra oskyldiga civila som råkar befinna sig inom samma kvadratmil. Femtio ton ammunition går åt och varje eldpjäs hjälper till med utplånandet. Efteråt belönas alla inblandade med tapperhetsmedaljer (kockar, mekaniker, kontorist etc). Amfibiesoldat: Följer ormen och går vilse. Transportledare: Leder bort ormen till en annan uppsamlingsplats. Ytbärgare: Skadar ormens vid sin första sammanstötning sätter sedan igång en febril kamp att försöka rädda ormens liv. SSG: Tar kontakt med ormen, skriver rapport, vinner ormens förtroende och börjar sedan lära ut hur den ska kunna döda andra ormar. Redigerat 28 Maj 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 De har jag hört förut! En sköldpadda sitter i ett träd och helt plötsligt hoppar han ut och flaxar men benen och faller pladask ner på marken! Han klättrar up ocg gör samma sak om och om igen! I ett träd brevid sitter ett fågelpar och frun tittar på mannen och säger: - Skall vi berätta för Sköldis att han är adopterad? :lol: Den var bra! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Mamma: Men Pelle, varför är du så blöt om benen? Pelle: Jo, vi lekte hund och jag fick vara lyktstolpe! (jag vet att många har sett den i Kalle Anka & CO men det var jag som skickade in den dit så jag kan berätta den ändå!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 (redigerat) Va den kul? Redigerat 28 Maj 2004 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Mamma: Men Pelle, varför är du så blöt om benen? Pelle: Jo, vi lekte hund och jag fick vara lyktstolpe! (jag vet att många har sett den i Kalle Anka & CO men det var jag som skickade in den dit så jag kan berätta den ändå!) Den var bra !!! Pelle kom hem från skolan och frågade sin mamma vad det skulle bli för mat : -Vad blir det för mat ? -Det blir enchilladas -MEN JAG VILL HA tvåchilladas !! jag e ju hungrig ! Kanske inte så bra .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.