derik Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Det här kanske inte är exakt är en rolig historia men ifall man vill ha kul med nån ska man berätta den. Det var en gång en pojke som skulle gå till sin farfar , som bodde på 4:e våningen, men han kom inte riktigt vilken våning . Först kom han till första våningen(såklart) och plinga på , då hörde man , jag kan inte öppna , jag dammsuger med en matta ! -Men det går inte att dammsuga med en matta ! -Håll käften ! det är jag som gör det ! Andra våningen testade han också , där duschade nån utan dusch. -Det går inte att duscha utan dusch ! -Håll käften! det är jag som gör det ! Tredje våningen testade han också : Där åt nån utan nåt att äta -Det går inte att äta utan att ha nåt att äta ! -Håll käften ! Det är jag som gör det ! Sen tillslut kom han till FYRDE(säg fel med flit) Då säger den som lyssnar : Det heter ju fjärde ! -Håll käften , det är jag som berättar !!!!! Var den kul ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 hehe, den är bra :P men ja har hört den innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Ratchet får jag skriva en historia som jag skrev på en annantråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Raggaren och prästen. i bussen: det var en gång en raggare och en präst. raggaren satt och läste en porr tidning och prästen läste bibel. då frågade prästen raggaren om dom kunde byta bok, för raggaren var det helst okej. efter en stund frågade prästen raggaren vad en snopp var. Då svarar raggaren: det e en sorts slips som män brukar ha på sej (det var ju en präst han pratade med). sen frågade prästen om vad mens betydde. då sa raggaren att det är då man blir röd i ansiktet. och prästen ställde en sista fråga: vad e gruppsex? då sa raggaren att man sitter och skrattar tillsammans nästa dag då prästen stäg in i bussen och hälsade till chauffören: vilken fin snopp(slips) du har! då blev chaufören röd i ansiktet och då frågade prästen om han hade mens. då började alla där bak i bussen skratta. då frågade prästen dom: har ni gruppsex, eller? :lol: :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Raggaren och prästen. i bussen: det var en gång en raggare och en präst. raggaren satt och läste en porr tidning och prästen läste bibel. då frågade prästen raggaren om dom kunde byta bok, för raggaren var det helst okej. efter en stund frågade prästen raggaren vad en snopp var. Då svarar raggaren: det e en sorts slips som män brukar ha på sej (det var ju en präst han pratade med). sen frågade prästen om vad mens betydde. då sa raggaren att det är då man blir röd i ansiktet. och prästen ställde en sista fråga: vad e gruppsex? då sa raggaren att man sitter och skrattar tillsammans nästa dag då prästen stäg in i bussen och hälsade till chauffören: vilken fin snopp(slips) du har! då blev chaufören röd i ansiktet och då frågade prästen om han hade mens. då började alla där bak i bussen skratta. då frågade prästen dom: har ni gruppsex, eller? :lol: :lol: :lol: :lol: Haha :lol: Den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 detta en en låt som jag har kommit på! den e ju lite taskig men rätt rolig! så här går den: jag sparkade en dansk en dag och dansken börja blöda, men lika glad för det e jag för danskar ska man döda!! (taget ur snövit och de 7 dvärgarna) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 detta en en låt som jag har kommit på! den e ju lite taskig men rätt rolig! så här går den: jag sparkade en dansk en dag och dansken börja blöda, men lika glad för det e jag för danskar ska man döda!! (taget ur snövit och de 7 dvärgarna) :lol: jävligt taskig iaf.. det finns visst 2 såna här topics :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 du finns visst alltid nånstans och skriver dumma komentarer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 du finns visst alltid nånstans och skriver dumma komentarer!! jag skriver inte dumma kommentarer fast eftresom du säger att man ska döda danskar så tyckte jag det var lite otrevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 det var ju på skoj! e du dansk? annars kan man välja en tysk, svensk, rysk om man vill det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 det var ju på skoj! e du dansk? annars kan man välja en tysk, svensk, rysk om man vill det! nej fast min kompis e dansk därför tckte jag det var lite taskigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jaja sorry.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.