Nafrali Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 När jag frågade min pappa om han kunde ladda hem den nya verisionen av cs så sa han nen bara för att man måste betala nu om man skall spela på internet. Men han hadde läst att dev va vissa som hade betalt men ändå inte kunde spela. Várför tror du att man man måste betala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 MAN MÅSTE INTE BETALA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 nä, ja har de och man måste inte betala Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Okej men min pappa sa att man måste betala, kanske bara va ett skämt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Först köper man half-life,sen går man in på nån sida om klicka på Download cs.sen bara vänta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.