KingdomHeartsÄlskare Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 men dom e ju också as svåra .på atlantica åker man ju bara runt runt .vart ska man? å får man nån ny nyckel snart? . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 (redigerat) Ursäkta, jag blandade ihop ordningen. Monstro har inget nyckelhål, utan du är först klar med den banan när du ser ett filmklipp där Monstro nyser ut er. På Atlantica skall du först följa treuddarna på väggarna för att kunna komma till Tritons slott. Gå in och prata med triton och efter det går du tillbaka tills Ariel säger att hon vill visa dig någonting. Simma till grottan som finns där och som är blockerad med en stenbumling. Flyta stenbumlingen och gå in. Du kommer att få en ny nyckel efter att du klarat Atlantica, en nyckel när du klarat Halloween town och en i Peterpans värld som är tillgänglig när du slutfört Atlantica. Redigerat 31 Maj 2004 av DS89 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linus111 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Visste ni att Kingdom hearts 2 kom ut den 13 maj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Det är skit kul Vegeto :D Du borde prova det det är så ju ett så himla bra spel :D jag har testat det nu och det var bland det bästa jag kört men jag har inte ps2 men när jag har det ska jag få det haha för min brorsa jobbar på ett ställe där han bara får ta spel som han vill ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 jag har testat det nu och det var bland det bästa jag kört men jag har inte ps2 men när jag har det ska jag få det haha för min brorsa jobbar på ett ställe där han bara får ta spel som han vill ha Det är bra! Du borde köpa det iallafall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linus111 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Det kom ut maj 2004 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Kingdom Hearts 2?? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Det kom ut maj 2004 Hördu, den ska komma först i slutet av det här året. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 vilken level måste man ha för att klara ödlan hos tarzan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 vilken level måste man ha för att klara ödlan hos tarzan? Jag var på level 17 när jag mötte den, men då var han väldigt lätt, så det räcker troligen med att du är på minst level 13. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linus111 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag läste på en sida och där stod det att det kom ut i maj men det kanske var i england Kingdom hearts 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linus111 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Gå in på www.Kingdom-hearts2.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg