Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts


Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ursäkta, jag blandade ihop ordningen. Monstro har inget nyckelhål, utan du är först klar med den banan när du ser ett filmklipp där Monstro nyser ut er. På Atlantica skall du först följa treuddarna på väggarna för att kunna komma till Tritons slott. Gå in och prata med triton och efter det går du tillbaka tills Ariel säger att hon vill visa dig någonting. Simma till grottan som finns där och som är blockerad med en stenbumling. Flyta stenbumlingen och gå in.

 

Du kommer att få en ny nyckel efter att du klarat Atlantica, en nyckel när du klarat Halloween town och en i Peterpans värld som är tillgänglig när du slutfört Atlantica.

Redigerat av DS89
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är skit kul Vegeto :D

Du borde prova det det är så ju ett så himla bra spel :D

jag har testat det nu och det var bland det bästa jag kört men jag har inte ps2 men när jag har det ska jag få det haha för min brorsa jobbar på ett ställe där han bara får ta spel som han vill ha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

jag har testat det nu och det var bland det bästa jag kört men jag har inte ps2 men när jag har det ska jag få det haha för min brorsa jobbar på ett ställe där han bara får ta spel som han vill ha

 

Det är bra! Du borde köpa det iallafall...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...