Kexx3 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jag vet inte om jag skall fixa en banner, det är grymt men... Jag kan göra en åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (orson @ 30/05-2004 21:11:47) Jag vet inte om jag skall fixa en banner, det är grymt men... Jag kan göra en åt dig off topic! Du som undrade hur man fixar banner i pressen. Ladda upp en bild på nätet (hoppas du vet hur man gör) Sen köp en grej i affären (affär>presentation>den som gör att man kan ha extra bild i pressen) Sen går du till din profil (du klickar på ditt namn och så ser du typ i mitten profil) Sen till vänster står det typ ändra presentation. Sen tar du fram din banner addres och så trycker du image där vid knapparna sen skriver du in länken till din adress sen trycker du OK! KLART! hoppas det var lättare att förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Måste den vara på internet eller kan man ladda upp den från en sparad fil på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Du laddar ju upp den via internet ifrån en fil från datorn. Där sparas den i upl.silentwhipser.com data (din användares "my files") Du klickar på den en/två gånger och sedan kommer länken till filnamnet fram osv..blabla... Tar du bort den ifrån "my files" komemr bilden inte att synas. Blir error typ. Du måste vara på internet också ja ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Ok, fortfarande lite förvirrad men jag tror att jag fattar! Men måste man regestrera sig på silentwhipser för att kunna lägga upp den på ntet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Eller någon annan stans(där man tillåter remote linking)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Jo det förstår jag att man inte bara kan göra det på silentwhispser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Du laddar ju upp den via internet ifrån en fil från datorn. Där sparas den i upl.silentwhipser.com data (din användares "my files") Du klickar på den en/två gånger och sedan kommer länken till filnamnet fram osv..blabla... Tar du bort den ifrån "my files" komemr bilden inte att synas. Blir error typ. Du måste vara på internet också ja ;) http://upl.silentwhisper.net ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 OK, tack! Skall väl snart starta en banner tävling då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.