blade_alle Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jag är vid Dark Link rummet exakt utanför men........har ingen nyckel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 oj, det är ett vanligt problem, men har du följt guiden så ska det gå.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 En vanlig nyckel är att när vattnet är på Medium-läge så ska du simma ner till där du träffade ruto, och simma upp, sedan bomba sprickan. En annan är också när man är i Medium-läge. Då ska man simma upp till en Dörr med ett öga nedanför. Klättra upp vid huvudbyggnaden(Eller balcongen) så att du kan skjuta på ögat med en pil, då dras det upp ett galler som skyddar en Hookshot-tavla. Skjut med hookshot på den, men stressa inte, för att om du får grepp precis innan gallret faller ner, så äker du igenom gallret. Nästa ertapp är att dra/putta en stor sten, du märker om du ska putta eller dra, sedan så kommer du till en liten fyrkant där det är ett hål övanför, där, på väggen är det en hookshot-symbol, hookshota upp på den, sedan så ska du hoppa till huvudbyggnaden, vända dig om, sedan så ska du skjuta på samma öga som förut och hookshota på målet. När du kommer in så ska du dra/putta blocket... Sedan så öppnas det ett hemligt rum... Där är en SMALL KEY! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 i tornet så ska man till botten (när vattenläger är som högst), där nere fins en nyckel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Oops! Hade för mig att jag hade skrivit den... Men hade fel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 du kanske skrev den, jag vet bara att den nyckeln missar man ofta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Nu är det boss nyckeln :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Hur går det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Blade alle: Har du fått bossnyckeln eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 nej jag vet inte hur jag får den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 du ska efter att ha dödat dark link gå bakom kistan med long shoten och spela song of time...då kommer du till ett nytt ställe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Och jag behöver ingen nyckel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg