Smaragd Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 E det nån som vet var man kan köpa en Game Shark?? Jag och en kompis undrar verkligen... (jag menar bara en GBA GS)Jag vet att någon/några här på fuska.se vet det.. det e nån som har det åsså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Kolla här! Där finns Gs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega_man_fann Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 vad gör man me en game shark :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 man kan fuska med den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Typ på Pokemon R/S att alla blir shiny och att man möter vild jirachi mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Man kan ju också ladda ner GBA på datan....då får man en gratis GS.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 JA, men då måste man ha en kasset som man kan lägga in spelen på så att man kan linka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 mm...men varfär räcker det inte att bara ha det på datan? förresten vad är shiny? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 men hallå.. det e inte alls lika kul som på GBA.. det känns mer verkligt på GBA.. man laddar ner VBA (visual boy advance) som är en Emulator... och det är inbyggd GS i den, ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Varför ska man ha en Gs? Det är ju ändå så lätt det där spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 ja vet men jag vill ha eon ticket mm till det.. och jag vil ha alla pokémon och man kan använda GS till alla GBA spel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Varför ska man ha en Gs? Det är ju ändå så lätt det där spelet. med gs kan man göra saker man inte kan göra utan den. inte bara hjälpa till me spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg