Slumpen Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Rockmagnus! har du kings of metal? Den äger mest ^^ Jopp den är shit bra och Hail and Kill...(Har musikvidion) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag har lyssnat på några av deras låtar....men..... Ozzy Osbourne(black sabbath 1970-1978) och metallica är fortfarande mina favoriter...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag kanske hört dem, e dem svenska? de är Tyskar... Men Oomph! äger!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 manowar är världens bästa rockband enligt mejj har bara 6 olika låtar men iaf vilka här lyssnar på dom? Nja, brukar lyssna hos min kompis. Han har de flesta faktiskt. Men jag håller mig till mina favoriter som heter Ac/Dc!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 manowar är världens bästa rockband enligt mejj har bara 6 olika låtar men iaf vilka här lyssnar på dom? Jag har inte hört dom...Var köper man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 äger och äger, en bra låt, wheels of fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Ozoon, den tycker jag också e bra! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalman_Bengt Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 För det första så är Manowar från USA och inte från Tyskland. För det andra så är de så patetiskt dåliga att man inte kan ta dem på allvar... Deras texter, attityder mm gör dem bara mer patetiska. En bild säger mer än tusen ord: http://www.terra.es/personal/tierradenadie/discohtm/manowar/manointo.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 in flames,cky,mudvayne,misfits,danzig,maiden,ozzy,system of a down + massor med andra band e grymt bättre än manofwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 motörhead är grymt bättre med sacrifice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.