Hoppa till innehåll

Star Wars - Jedi Outcast - Jedi Knight 2

Nlu1990

Rekommendera inlägg

• 2 veckor senare...
(admiralendk @ 29/05-2004 01:31:09)

Hur klarar man första banan???

Jag har Galaxies och Outcast och Jedi Academy och Knight Of The Old Repuclib 1 & 2 och SVAR på din fråga:

§ ANVÄND FUSK eller kontakta [email protected] han är min kompis och han och jag har varvat Aademy och Outcast!

/Marcus

Alias: admiralendk

Och vad är svar på min fråga???
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Killen kanske inte vill fuska sönder spelet...

Så här gör man på första banan:

När du har kommit in i det där labbet så ska den där Admiralen se dig vid fönstret åt vänster... Sen så öppnas en dörr och då så kommer det Storm Troopers in och vill skjuta dig och då dödar du de...

Sedan så tar du sönder den där stora lådan som är en bomb typ....

Sen måste du ner i det där hålet som är där du sprängde lådan...

Då ska du stänga av en elgenerator...du måste då klicka på den där lilla röda skärmen som du kommer att hitta...

Du stänger av saker genom att klicka på e

Sen tar du upp en av dina Laser pistoler och skjuter sönder den där stora generatorn som är där framme....

Nu ska du gå åt höger sida om dn och gå runt den....

Då så ser du typ en hiss du ska stå på för att åka upp på!

Sen måste du döda Generalen... som du gör genom att ta sönder den där lilla luckan.

Då så ska du döda Generalen och öppna alla dörrar så att Jan (Din tjej kompis) kan komma in och stänga av larmet.

Nu så ska du gå ut ur rummet och möta jätte många Storm Troopers och döda de...

Och nu så ska du gå in till olika rum och försöka ta reda på några Imperial Codes alltså de där koderna...Du måste isåfall starta en maskin och då så ska du gå till något rum...där det finns robotar...där ska du skjuta ner de...då så finns det en knapp där...tryck på den då...

Och sen så går du ut på en...balkong typ...och då ser du en knapp och då så ska du klicka på den och gå tillbaka till generatorn och knappa in koderna och då så öppnas en dörr du ska in i...

Sen så kommer du till andra banan...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...