Gäst Destiny Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 jag gillar spelet jätte mycket köp det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 det är kul!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 jag blev besviken! det var ju ingenting :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 håller me <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Jag blev inte besviken.... Jag tyckte att det var skitkul.... Men det var också rätt så lätt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Det var mycket roligare som nybörjare.. Inge kul om man är så överlägsen... Man vill ju ha jämna matcher... Det skulle varit svårare nivå på motstånarna så att man fick kämpa lite.. Annars skulle det va bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Håller med jonte...! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Det som är det roliga i det hela är att det är med många gubbar... Kul när Petey Piranha och King Boo är med.... Och bilarna.. Vissa är coola.... Vissa är inte det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Spelet har uppgraderats mycket från ettan.Det finns olika och olika bra bilar.Fler karaktärer.Nya banor.Man kan vinna saker.Mer spelmöjligheter på battle mode. Bättre grafik.Fler vapen.Varje karaktär har ett specialvapen.Och ändå när jag testade ettan igen,så tyckte jag att det var kul.Jag är då inte besviken på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Spelet har uppgraderats mycket från ettan.Det finns olika och olika bra bilar.Fler karaktärer.Nya banor.Man kan vinna saker.Mer spelmöjligheter på battle mode. Bättre grafik.Fler vapen.Varje karaktär har ett specialvapen.Och ändå när jag testade ettan igen,så tyckte jag att det var kul.Jag är då inte besviken på det. På ettan finns det ju ett slags spök-vapen så man blir osynlig och tar vapen från varandra. Det skulle vara med i Double Dash. Kunde vart King Boo´s egna special. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimmer Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Double Dash lever ju på sitt Battle-läge. I huvudläget där det gäller att klara cuper tröttnade man ju oroväckande snabbt efter att ha vunnit allt. Men 4 spelare i multiplayer är hysteriskt kul. Dock borde det ha funnits några större banor, det blir lite väl trångt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag tycker att Luigi´s Mansion är bäst som bana i Multiplayer. Den är den största av dem alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg