Hoppa till innehåll

Mario Kart Double Dash

Gäst Destiny

Rekommendera inlägg

Spelet har uppgraderats mycket från ettan.Det finns olika och olika bra bilar.Fler karaktärer.Nya banor.Man kan vinna saker.Mer spelmöjligheter på battle mode.

Bättre grafik.Fler vapen.Varje karaktär har ett specialvapen.Och ändå när jag testade ettan igen,så tyckte jag att det var kul.Jag är då inte besviken på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelet har uppgraderats mycket från ettan.Det finns olika och olika bra bilar.Fler karaktärer.Nya banor.Man kan vinna saker.Mer spelmöjligheter på battle mode.

Bättre grafik.Fler vapen.Varje karaktär har ett specialvapen.Och ändå när jag testade ettan igen,så tyckte jag att det var kul.Jag är då inte besviken på det.

På ettan finns det ju ett slags spök-vapen så man blir osynlig och tar vapen från varandra. Det skulle vara med i Double Dash. Kunde vart King Boo´s egna special.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Double Dash lever ju på sitt Battle-läge. I huvudläget där det gäller att klara cuper tröttnade man ju oroväckande snabbt efter att ha vunnit allt. Men 4 spelare i multiplayer är hysteriskt kul. Dock borde det ha funnits några större banor, det blir lite väl trångt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...