Bullaregott Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jag beställde spel från www.gamefreak.biz för ca 3 veckor sedan. Leveranstiden skulle vara ca 2 veckor, jag blev lite misstänksam så jag sökte lite om sidan. Där hittade jag andra folk som var skit arga för att dom hade betalat och inte fått några spel. En människa hade väntat i 17 månader. Jag bara varnar er beställ aldrig ifrån www.gamefreak.biz eller liknande! :angry: :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 såg i dokumentär att den hade fåt KRETIK att spel inte levererades Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jag beställer bara spel från seriösa sidor! Och tack för Varningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 fick du inte dina spel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 antagligen inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Skämt sida som bara blåser folk på pengar.. Det borde ni ju själva förstå om ni kollar på deras prissättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Köp direkt i affärerna istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 29 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 vilka sidor är seriösa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Webhallen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Jag köper bara i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 29 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 amen asså BILLIGA spel som kommer snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Kan man inte anmäla dom eller nåt? I fall det inte funkar skriv då till PLUS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.