Th3 Sh@dow Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) :D om ni vill ha en bra spel sida gå då in på Bestgames jag är medlem där och har fått 3 spel..och då menar jag exakt tiden jag har inte fått vänta veckor.. Redigerat 1 Juni 2004 av Eye Of The Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 köper alltid i affären mycket bättre för man får spelet på direkten+behöver inte betala frakten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Skit sajt, varför så ivriga på att luras, pengar ska man förtjäna (kanske inte alla, men inte grovt!) ginza, webbhallen är bra. Jag köper direkt i affären, dom luras inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Det är lite låga priser på den där konstiga sidan, men tack för varningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) men lol? man ser f*n direkt att de luras..skulle ALDRIG beställa där! spel för 75spänn.. osv www.speldirekt.com e bra sida.. Redigerat 2 Juni 2004 av Bubblar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 e spelen från webhallen man bestäler orginala undra bara eftersom det är billigare :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Ja de är originella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Man förstår ju att de luras när de säljer PC spel för 75 kr styck!!! Sidan var ju helskum; Man var tvungen att stänga av sin Pop-up stopper för att den ska funka... Jag köper mina spel i affären. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.