Gäst Destiny Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Vet nån hur man laddar upp filer till paint så det kommer mer verktyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Går det? Man kan ju ladda hem andra sånna program iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Går det att göra det måste kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jag är rätt säker på att man inte kan lägga till fler verktyg i Paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Det kan man inte till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jag tror inte det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 nä men till PHOTOSHOP OCH PAINTSHOP GÅR DET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 jag föredrar photoshop... och jag är till 100% säker att de inte går att lägga till nya verktyg till paint, för och göra de måste du nog hacka programmet med C++ eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.