Gäst Destiny Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 jag tycker att barnkanalen är ganska kul fast int mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 den suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 (redigerat) har inte den tror ja...men alla barnkanaler utom disney channel suger ;) EDIT: gamla hederliga sköna favoriter...minns dom sen man va barn typ Redigerat 29 Maj 2004 av Omega Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Inte så kul,Imorse när jag skulle kolla lite på tv,hade min syrra tv:en och kollade på Barn-kanalen,det var Mumin =/ men det e väl inte så kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Min brorsa kollar alltid på Clifford, Den Stora Röda Hund. Det är ganska jobbigt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Barnkanalen nej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Disney channel är den enda kanalen med teckenat på som går att titta på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 har inte den tror ja...men alla barnkanaler utom disney channel suger ;) EDIT: gamla hederliga sköna favoriter...minns dom sen man va barn typ Nehej. Inte Fox Kids. Speciellt inte Sonic X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Barnkanalen suger Disneychannel äger jihoho kalle-anka blir 70 år snart !!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Men Foxkids är bättre än DC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 den e ju bäst skoja bare den e ju säms nicoladien e dn bästa fast den har bara ett bra program och det e kusin sceeter :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 den är dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.