tweak Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 ja har upptäkt en sida som heter dekrimfusk.reklam skit bra sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Användarnamn: Lösenord: Dekrimsida (west/east-side): :lol: ya right :rolleyes: men men om ni vill pröva så ska inte jag hindra er från att ge ut era lösenord till någon ni inte känner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Det såg man direkt ju när man kollar på källan ser man den hära koden: </form> <form method="post" action="http://www.javascript.nu/cgi4free/formmail/send.pl"> <input type=hidden name="to" value="[email protected]"><input type=hidden name="subject" value="E-mail from mailform"><input type=hidden name="redirect" value="http://www.JavaScript.nu/"><p> </p> </form> Då skickar man det till en person som har mailen [email protected]. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Vilken lurendrejare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 kan man tror på den hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 LOL! Vilken dålig.. bara riktigt dumma går på den.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Men prova du! Jag skulle inte gjort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Nu hänger jag inte med :wacko: är det farligt att gå in där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Nu hänger jag inte med :wacko: är det farligt att gå in där? Nä, men om man skriver in sitt dekrim namn och lösenord så kommer de ju sno gubben... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Är det någon som vet vem [email protected] är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (redigerat) skicka ett hotmail till honom och fråga! ;) Redigerat 30 Maj 2004 av Zion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jag skulle inte ge bort lösen och användarnamn. Vem tror att det fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.