Gäst max99 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 nej men det e där när man ska rädda den tjejen...skicka PM till mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Ok! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (redigerat) Sluta med det där! jag menade den killen som var här förut Redigerat 30 Maj 2004 av Kingdom Hearts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 menar du zapp??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 vadå?? <_< mig :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 jag vet inte han sa nån av oss... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 När du har mapp-o-matic så finns det en väg uppåt på samma bana.där ska man ge den till ett Qwark f*n. Det är väl inte på samma bana som fanset finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 OK, detta är väl inte så svårt att berätta? Impossible challenge har 60 ronder var av den sista möter du Megapeed! Captain Quark skapar sista bossen och det slutar med att han blir utsatt för tortyr! Av "The plumbers crack" Köper du en staty med kapten Quark och den skall du ge till en kapten Quark nörd som finns på den megacorp banan som det finns turister på! Om du har mapomaticen så hittar du det lätt genom att kolla på kartan! Är det nåt som du inte fattar så kan du pm:a mig för jag kan ganska mycket om Ratchet and Clank. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 hmmm......jag har ändå fastnat på thug hq... helicoptrarna e inte och leka med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 dom är as lätta! skjut lite med r.y.n.o på dom om du har köpt den för väldigt dyra pengar :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 hmmm......jag har ändå fastnat på thug hq... helicoptrarna e inte och leka med... Använd mini rocket canon eller plasma coil! Det blir ännu lättare o du har förbättrat dem! Fast har du R.Y.N.O 2 eller zodiac så använd de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 jo men det e inte så lätt att spara ihop till de vapnen och jag har precis köpt en rustnig för 200 500 bolts!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg