Karata Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Hur får man dom att inte bli shadow pkmn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Jag har det inte, men jag har läst i nåt annat inlägg att du går till en stad någonstans... vet inte helt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 När den Heart nånting är vit så gå till Staden där Tjejens farfar bor(du måste få hans stentavla först) Sätt dit den på stenen i skogen. Välj en pokemon och den är helad. Du kan också spela time flute där(finns ca 2 st) då kommer Celebi att hela den när den heart nånting är hur som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 29 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 jaha, då är det ett tag kvar till s ja kan göra de men vad visar den där mätaren som bara shadow pkmn har?, egentligen ska ju exp. till nästa level visas där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Det lila är det mörka i hjärtat. Det sak bort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 shadow jag vet vad det är för pokemon.men är det pokemon som är typ som DARK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Det lila är det mörka i hjärtat. Det sak bort e de första steget elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Ja sen i skogen i Atego village Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dv89 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Pokémonen t ex. Bayleef ska ha helt vitt på exp point då ska du till en stad där din medhjälpares farmor och farfar bor. Vid poké centret fins det en väg ner till vattnet gå ner där. gå igenom "skogen" så kommer du till en sten... där behöver du en sak som du får när du hjälpt tjejens farfar. Eller farfarn säger vart du får den. När du har den gå tillbacka till stenen. den lyser grönt vid marken... Lycka till!!! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Här Kan du se några sett att heala shadow pkmn.. lite längre ner på sidan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 ja har helat nåra pkmn nu men nu är ja lite fast, så ja har en fråga :P ja har den där nyckeln som man hittar när nåra killar spränger ingången till labbet, och så har ja precis fått min andra time flute, vad ska ja göra?? och sen en liten fråga till: gör de nått om jag inte fångar suicune, men ja har entei Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Du får en kanske 2 chanser till. Om du itne fångar han kan du aldrig få Ho-Oh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg