Karata Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Ööööööhh nej. Det är en Organisation(Chiper) som vill erövra varlden med pokémon strids maskina genom att stänga deras hjärta. ja vet, ja gär så dålig på att förklara och så hade ja lite brottom :P Diggaren:ja, ja fixade problemet :P skull kid: va menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 alså jah har kommit tillnågåt ställe som heter underground nånting så har jag set nån tjej venus som pratar i tv.å äfter det så har jag set en kille som pratade med venus och sen gick ner i ett labb och nu vet jag inte vad jag ska göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 du ska gå till killen swom blev fångad, gå runt stängslet tills han märker dig, du får en R-Disc av honom, gå till "ufot" och använd R-Disc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 mmm vad då blev fångad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 jag tror att jag har löst mitt problem nu =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 de va de ja skrev eller? ja blandar lått ihop saker :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ok men jag tycker pokemon colosseum e ganska enkelt för jag har redan kommit på en dag till en kille som man ska fånga raiku så jag undrar har jatg mycket kvar på spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag började om. Råkade döda Entei och spara efteråt. Inte Bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 (redigerat) onödigt, ja dödade suicune men började inte om Redigerat 3 Juni 2004 av karata Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Ni får minst 1 chans till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 minst? kan man möta den mer gånger?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Ja, senare möter du tränaren igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg