0013 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Och igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 så tråkigt =P men jag har inte kvar mitt colosseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Och igen å, va bra :D när gör man de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Dom har ju gjort det så att man kan få alla shadow pkmn fast man dödar ngn av dem.. jag mördade en shadow skiploom xD men fångade den sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 ja har mördat typ 7 st :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 vadå nej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Venus träffar du en gång i Reblabla tornet(kommer upp lite senare) och en efter Head ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 man kan möta dom hur många gånger som helst i deep coloseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Venus träffar du en gång i Reblabla tornet(kommer upp lite senare) och en efter Head ???? ja e där nu :D kan man möta alla admins där eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Vad tror du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Ngn som har ett bra tips när man ska fånga entei?!? Han hade typ 1 hp kvar och han fångades inte av en ultra ball! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg