Karata Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 testa igen då, man behöver lite tur ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Men Ness~ jag kastade 4 ultra balls och 11 poke balls innan den blev fångad med typ 1 hp kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ja kastade typ 10 st Great balls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Men Ness~ jag kastade 4 ultra balls och 11 poke balls innan den blev fångad med typ 1 hp kvar ok.. Men måste träna lite innan.. Känner mig underlvlad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 underlvlad? ok :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 underlvlad? ok :P Mhm.. typ lvl 38 på 3 pkmn resten e typ 33.. UNDERLVLAD!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (redigerat) Jag håller på: Sätter på, stänger av osv. Jag Vill ha en Entei. Slugma är ingen vidare Eld typ. Bästa Pokemonlagen är ju "Blandade typer" (tycker jag). Shadow: VILKA möter man i Deep coloseum? Alla "Admins" eller (som dnne Mirror B. Redigerat 7 Juni 2004 av Ngc-diggare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Karata i en annan tråd så sa du en Luna. Vena är det. Om du inte fångar slugma kan du ju inte få Ho-Oh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jaha, blandade ihop de :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Karata i en annan tråd så sa du en Luna. Vena är det. Om du inte fångar slugma kan du ju inte få Ho-Oh Jag tog Slugma, men bytte ut honom mot Entei. Fångade honom faktiskt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 varför måste man ha slugma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg