Skywalker Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Sony har sagt det, läste det på Level7 för ett tag sen. Först hade Sony siktat på en grafik ungefär som ps1, men sen sa de att den skulle va som N64 och nu senast att den skulle vara något mellan Dreamcast och ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 ja det blir som ps2... men dom kommer väl ut samma veck stog iaf på level7.nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 PSP kanske är kraftigare än NDS men NDS kan man spela mer innan bateriet tar slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Och nintendo har gjort NDS, därför är den ju bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Och nintendo har gjort NDS, därför är den ju bättre Japp, det är helt klart. Nintendo DS kommer att äga stort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 psp kommer att ha en ps 2 grafik men skärmen är liten så att dem kan göra grafiken bättre låt mig förklara är skärmen liten bli det bätter men ninte för liten men om dskärmen är stor så zommas det in och då är det tydlig men ju mer man zomma så deto mer ser man prickarna=grafikens inre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 lite otydligt skrivet DB MASTER, men jag fattar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 hmm den komplimangen hade jag klarat mig utan men åter till ämnen -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 ehm, jag vet, glömde skriva färdigt.... ju mer man zoomar ut ju mer detaljerat blir det ju, om man inte zoomar ut till 2x2 pixlar då. men detta förutsätter att det är detaljerat innan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 lite komplicerad men man fattar ok tack skulle just säga så men ja du sa det så .... -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 det ska komma ut nån som man kan titta på film å spela med vet inte vad den heter den var me på gameplay igår tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 gör det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg