Hoppa till innehåll

Pokemon Channel

Gäst Svamp Bob Fyrkant

Rekommendera inlägg

Gäst Svamp Bob Fyrkant

vad går det ut på jag har bässtält för många grejer säger tvn när jag vill köpa nått hos squirtel och jag har fått det där mini nintendo spelet med 2 spel??? och jag har typ 20 pokemon kort?? vad ska man göra?? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker du det är tråkigt att vänta till nya grejer kommer, ställ bara fram den inbygda klockan i gamecubet... :P

PS. det är mest bara det att du måste titta på alla nya kanaler när du inte kommer längre.

Redigerat av Ngc-diggare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Svamp Bob Fyrkant

ok tack men jag testa att ställa fram klockan och det stog klockan har ställts back 2 timmar vill du fortsätta ändå då klicka jag nej men jag klickar ja då nästa gång

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Svamp Bob Fyrkant

men det hjälper inte att ställa fram tiden jag gjorde det till klockan halv 9 typ och det kommer ingen delibird eller vad den heter :angry: :angry: :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Svamp Bob Fyrkant

nu så kom det nån pokemon som hetter jirachi typ den flög in sen kom man till läger älden och då kom alla pichu avsnitt upp och massa text

Redigerat av Svamp Bob Fyrkant
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Svamp Bob Fyrkant

sen orka jag inte se längre på all text så då stängde jag av game cube utan att spara för jag vill inte fuska.. imorron ska ändå det där hända igen utan att man ställer fam klockan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...