Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 vad går det ut på jag har bässtält för många grejer säger tvn när jag vill köpa nått hos squirtel och jag har fått det där mini nintendo spelet med 2 spel??? och jag har typ 20 pokemon kort?? vad ska man göra?? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Du skall göra lite allt möjligt, var är du i spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (redigerat) Tycker du det är tråkigt att vänta till nya grejer kommer, ställ bara fram den inbygda klockan i gamecubet... :P PS. det är mest bara det att du måste titta på alla nya kanaler när du inte kommer längre. Redigerat 30 Maj 2004 av Ngc-diggare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 ok tack men jag testa att ställa fram klockan och det stog klockan har ställts back 2 timmar vill du fortsätta ändå då klicka jag nej men jag klickar ja då nästa gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Pokemon channel är så trisst,man kan nästan inte göra nånting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 tycker du ja <_< men jag håller nog (lite) me ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 men det hjälper inte att ställa fram tiden jag gjorde det till klockan halv 9 typ och det kommer ingen delibird eller vad den heter :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Konstigt. Det funkar för mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Det spelet verkar dåligt.... Mycket sämre än pokémon Colloseum.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 men det hjälper inte att ställa fram tiden jag gjorde det till klockan halv 9 typ och det kommer ingen delibird eller vad den heter :angry: :angry: :angry: Ställ fram det 2 timmar och en dag då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) nu så kom det nån pokemon som hetter jirachi typ den flög in sen kom man till läger älden och då kom alla pichu avsnitt upp och massa text Redigerat 2 Juni 2004 av Svamp Bob Fyrkant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 sen orka jag inte se längre på all text så då stängde jag av game cube utan att spara för jag vill inte fuska.. imorron ska ändå det där hända igen utan att man ställer fam klockan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg