The Real Game Master Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 (redigerat) Ok efter har varit på den senaste E3:an så har jag och några av mina polare fått reda på när halo 2 kommer till xbox (Bara till xbox den här gången haha ps2 suger) 9 NOVEMBER!!!!!!!!!!!!! så släppts frag festen nu med xbox live support YIIIPPPIIEEEE!!! :D :lol: :) Redigerat 29 Maj 2004 av The Real Game Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 F*n vad jag längtar! Är du helt säker på den 9 november? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Real Game Master Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 japp! :D Helt säker!!! stog det på varje halo skylt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Skönt att höra... Jag hoppas det blir riktigt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Det blir säkert skitbra!.... Jag längtar ihjäl mig!..... Men jag har ju inte ens skaffat mig ett xbox än... Men det ska jag göra om typ mindre än två månader...... Jag längtar ihjäl mig på det också.... http://www.xbox.com/assets/en-us/flash/gam...alo2/index2.htm Gå in på sidan och titta längst upp till höger så ser du exakt hur många dagar, timmar, minuter och sekunder som det är kvar tills det släpps... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 (redigerat) Kom inte de ut nyss? Redigerat 31 Maj 2004 av Bibbsky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Nej.... Det har det absolut inte gjort.... Vilket spel tänker du på?.... Det kan inte vara halo 2 iaf..... Jag såg nyss en trailer på halo 2.... Och då kunde kunde man ta upp ett "lasersvärd.... Såna där lasersvärd som elites har i första spelet.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Fy F*n vad coolt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Ja, man kan ju ha två vapen samtigt me!! Och banshee på multiplayer!!! Och jag e också säker på att det kommer ut den 9 november!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Ja!.... Det är ju skitcoolt att ha två vapen samtidigt.... För att andvända vänstra vapnet så trycker man på vänstra avtryckaren och för den det högra vapnet så andvänder man högra avtryckaren..... Det är ju också skitcoolt när man tar över ett fordon i farten.... Och att man kan andvända det "lasersvärdet" som man har i första halo.... Gå in på: http://www.gametrailers.com ..... När du har gjort det så trycker du på h och sen så letar du efter halo 2.... Och där finns det några trailers som är skitgrymma!.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 F*n vad jag längtar! Är du helt säker på den 9 november? kolla på www.halo2.com så ser du det at dte e 9 november :) lägntar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Men det var ju samma sida som jag länkade till..... Skitsamma..... Titta längst upp till höger så ser man exakt hur många dagar som är kvar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg