Gamer 1 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Det var ju den sidan som jag länkade till.... Jaja.... Om man tittar längst upp till höger så ser man exakt hur många dagar det är kvar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Asså hurni grabbar... Halo2 har redan kommit... asså jag känner en som har de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Asså hurni grabbar... Halo2 har redan kommit... asså jag känner en som har de... virr det är omöjligt det kommer den 9 november Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Asså hurni grabbar... Halo2 har redan kommit... asså jag känner en som har de... Säkert!?.... Isåfall är jag jultomten.... Det kan han ju inte ha.... Det kommer ju ut 7 november.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 *host*9 november*host* :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jaja.... 9 november då........ Skrev fel.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Har ni sätt demostrationerna från E3 ? Grymt bra! Det finns nytt melee vapen (den där ljusgrejsan som aliens håller i ) man kan oxå hålla 2 vapen samtidigt och numera är alla fordon oförstörbara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Oförstörbara fordon? Tråkigt... Hur kan du komma in på E3, vem-som-helst kommer inte in där. (vill inte ha svar som: jag är inte vem-som-helst) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Har ni sätt demostrationerna från E3 ? Grymt bra! Det finns nytt melee vapen (den där ljusgrejsan som aliens håller i ) man kan oxå hålla 2 vapen samtidigt och numera är alla fordon oförstörbara! tvärtom fortnonen är inte oförstörbara. Tex om man skjuter på en ghosts vinge nåra gånger försvinner den och det blir svårare att styra och om man förstör den helt och sen försöker starta den blir det en livsfarlig bomb :cool:(samma sak med warthogen). ps jag tror inte att Ness var på E3, jag tror han bara tittade på en trailer från E3(som jag). En annan sak som är ny är att bazokan är målsökande på fordon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Är det nån här som har snuttis... Då är det en Crew medlem där som har sagt att de har kommit... ohh jag känner han lite o han e oxå crew.... han är alltså den andra mest kändaste där så varför skulle han ljuga?? :rolleyes: men han kanske ljuger? Jag visste att de hade kommit ut... så jag fråga Har du fått tag i halo2 än då? han ba ja skaffa de ida ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Är det nån här som har snuttis... Då är det en Crew medlem där som har sagt att de har kommit... ohh jag känner han lite o han e oxå crew.... han är alltså den andra mest kändaste där så varför skulle han ljuga?? :rolleyes: men han kanske ljuger? Jag visste att de hade kommit ut... så jag fråga Har du fått tag i halo2 än då? han ba ja skaffa de ida ^_^ Om jag får säga vad jag tycker så ljuger han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Jag tror heller inte på att de kommit ut... men de va så han sa :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg