Hoppa till innehåll

Det Slut Giltiga Datumet För Halo 2

Rekommendera inlägg

• 4 veckor senare...
  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Har ni sätt demostrationerna från E3 ? Grymt bra! Det finns nytt melee vapen (den där ljusgrejsan som aliens håller i ) man kan oxå hålla 2 vapen samtidigt och numera är alla fordon oförstörbara!

tvärtom fortnonen är inte oförstörbara. Tex om man skjuter på en ghosts vinge nåra gånger försvinner den och det blir svårare att styra och om man förstör den helt och sen försöker starta den blir det en livsfarlig bomb :cool:(samma sak med warthogen). ps jag tror inte att Ness var på E3, jag tror han bara tittade på en trailer från E3(som jag). En annan sak som är ny är att bazokan är målsökande på fordon.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det nån här som har snuttis... Då är det en Crew medlem där som har sagt att de har kommit... ohh jag känner han lite o han e oxå crew.... han är alltså den andra mest kändaste där så varför skulle han ljuga?? :rolleyes: men han kanske ljuger? Jag visste att de hade kommit ut... så jag fråga Har du fått tag i halo2 än då? han ba ja skaffa de ida ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det nån här som har snuttis... Då är det en Crew medlem där som har sagt att de har kommit... ohh jag känner han lite o han e oxå crew.... han är alltså den andra mest kändaste där så varför skulle han ljuga?? :rolleyes: men han kanske ljuger? Jag visste att de hade kommit ut... så jag fråga Har du fått tag i halo2 än då? han ba ja skaffa de ida ^_^

Om jag får säga vad jag tycker så ljuger han
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...