Hitman-Kodnamn47 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Tja! Jag undrar om ni har några trevliga elever i er klass eller skola och hur är era lärare och kan ni också berätta lite om er skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 vi har en stor skolgård med fotbollsplan och en gräsmatta... nästan alla lärare och elever är snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 ändast mina vänner e snälla i min klass!alla andra e jobbiga! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 ändast mina vänner e snälla i min klass!alla andra e jobbiga! :angry: :angry: Tråkigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 de flesta är trevliga, men det finns otrevliga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Ja asså, bli driven till självmordbenägenhet av skolan överhuvudtaget är VÄLDIGT TREVLIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Ganska trevligt plugg.. men det finns ju ngra som förstör stämningen som vanligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Finns trevliga, men det finns också otrevliga... Men lärarna är snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 visa otrevliga nåra trevliga vi har en lekstuga en stor båt som man kan leka i en Stor koja som vi´byggde för 2 år sen den rasar snart en fotbolls plan o mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 visa otrevliga nåra trevliga vi har en lekstuga en stor båt som man kan leka i en Stor koja som vi´byggde för 2 år sen den rasar snart en fotbolls plan o mycket mer i vilken klass går du i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Ganska trevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (Silver Star @ 30/05-2004 16:40:28) visa otrevliga nåra trevliga vi har en lekstuga en stor båt som man kan leka i en Stor koja som vi´byggde för 2 år sen den rasar snart en fotbolls plan o mycket mer i vilken klass går du i? 4:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.