Hoppa till innehåll

Trevlig


Hitman-Kodnamn47

Rekommendera inlägg

  • Svar 101
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

(Jonte The Winner @ 16/06-2004 01:33:08)

cykla? det finns inget värre, det går långsamt och man blir trött, det e bättre med en moppe som går i 80!!

Ehh, nu tycker jag att du ska hålla tyst. Det är bra som det är i min skola. Många har mopeder redan i 8:an... Finns några 7:or också.

vadåra? jag började åka moppe ett halvår innan jag fyllt 15... ingen märker nåt!

 

och en annan jag känner åkte moppe som 12 åring

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Xade @ 16/06-2004 12:34:20)
(Jonte The Winner @ 16/06-2004 01:33:08)

cykla? det finns inget värre, det går långsamt och man blir trött, det e bättre med en moppe som går i 80!!

Ehh, nu tycker jag att du ska hålla tyst. Det är bra som det är i min skola. Många har mopeder redan i 8:an... Finns några 7:or också.

vadåra? jag började åka moppe ett halvår innan jag fyllt 15... ingen märker nåt!

 

och en annan jag känner åkte moppe som 12 åring

Så farligt är det ju inte. Det finns 5 i min klass som åker moppe, och ingen bryr sig. De är 14 år också...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma sak i min skola...De personerna är tråkiga! Om jag typ säger: Hej, grabben! Kan du hjälpa mig med att ta bollen på andra sidan du e på?

Då säger killen typ: Äh, håll käften! Jag måste typ...ajja skit samma...

 

Då så tar han typ upp bollen och lägger den på famnen.

 

Och då så säger killen: Synd lillen...måste dra...Plus att bollen är min...haha...

 

Och då kör de iväg...de är dumma och elaka... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Oj!

 

ehm...Nu ska jag berätta vad man kan göra i min skola!

 

Det finns: 2 Tennis planer, 1 fotbolls plan som är lika stor som en riktig..., en film fabrik som heter Fantasi-fabriken, en skolbigraf, matsal, 80 klassrum, en skol-limo som man får åka i till sina lektioner och klassrum om det är långt dit och så..., 155 datorer,3 stora basket planer, 60st PS2, några Nintendos, kaffeteria och 1000 andra saker...typ :)

 

Du får: Sluta mellan 1 och 3 asså du får sluta kl. 1 om du vill eller 3 eller mellan 1 och 3, du får också testa experiment som varje vecka blir annat experiment..typ första veckan är det ett experiment som man ska bygga en bil utan att få hjälp...osv.., du får spela Dart, billjard, pingis, fotboll, tennis, basket och massor av andra saker!

 

Man får inte: Slåss, råna, skriva under papper som rektorn har gömt...osv...

 

Det var typ allt...

lyxig skola vad heter den :kung:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...