Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Min skola har då en film fabrik och mini biograf och massor av annat, orkar inte skriva nu, men sen! Det var inte dåligt. Ungefär hur stor är den där minibiografen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Vet ej! Men jag menade inte att den var MINI... Den är typ like stor som en äkta biograf TV som när mni kollar på bio! Ungefär sådan stor fast lite mindre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Min skola är ganska trevlig ibland men ibland suger den as hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Oj! ehm...Nu ska jag berätta vad man kan göra i min skola! Det finns: 2 Tennis planer, 1 fotbolls plan som är lika stor som en riktig..., en film fabrik som heter Fantasi-fabriken, en skolbigraf, matsal, 80 klassrum, en skol-limo som man får åka i till sina lektioner och klassrum om det är långt dit och så..., 155 datorer,3 stora basket planer, 60st PS2, några Nintendos, kaffeteria och 1000 andra saker...typ :) Du får: Sluta mellan 1 och 3 asså du får sluta kl. 1 om du vill eller 3 eller mellan 1 och 3, du får också testa experiment som varje vecka blir annat experiment..typ första veckan är det ett experiment som man ska bygga en bil utan att få hjälp...osv.., du får spela Dart, billjard, pingis, fotboll, tennis, basket och massor av andra saker! Man får inte: Slåss, råna, skriva under papper som rektorn har gömt...osv... Det var typ allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 f*n vad bra att få sluta mellan 1-3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Ja, jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Ja, jag vet! Jo, jag slutar helst gärna också vid 2-tiden. Det tycker jag är normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 På skolans dag tjänade vi in 20.000 till skolgården. Alltid nåt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 oj, vad gjorde ni för att få edt, och vad gjorde ni med pengarna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 oj, vad gjorde ni för att få edt, och vad gjorde ni med pengarna?? Rusta upp skolgården sa jag ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ja, men vad ska ni göra med dem då? rusta upp för dem också?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Vi brukar ha Julloppis varje år. Det går alltid lika dåligt. Vi brukar sälja för låga priser, och de andra klasserna har dubbelt så höga priser. Vi brukar bara få runt 8.000 varje år på sånt. Vi säljer oftast slut fortast. hehe ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.