filip Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 jag har ett fusk till ett spel och jag kan inter skicka in det. varför? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 jag har ett fusk till ett spel och jag kan inter skicka in det. varför? :huh: för att Admin stängde av det... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Du måste bli skrivbent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (redigerat) tack och...... F***!!! j****!!! S***!!! nåja där röck det fusket... skrivbent??? vad är det? Redigerat 30 Maj 2004 av filip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 läs här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 åh... men 10 fusk!?!. jag har bara tängt att skicka ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 åh... men 10 fusk!?!. jag har bara tängt att skicka ett. jag tror att Admin låste den saken för att många skickade in fusk som inte funkade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Du kan ju försöka att skicka in tio fusk! Förresten vad var det för fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Du kan ju försöka att skicka in tio fusk! Förresten vad var det för fusk? Jag tror han vill hålla det hemligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (orson @ 30/05-2004 20:15:00) Du kan ju försöka att skicka in tio fusk! Förresten vad var det för fusk? Jag tror han vill hålla det hemligt det kanske inte ens funkar?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Han kan väll säga vilket spel det var till...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 men man kan ju också få mycke fusk från andra sidor eller tidningar, och det e väl fusk? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.