kurdish_gangstah Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 vart är bästa platsen om man ligger i 5:e gymmet...gymledarens pokemon har 10L mer än mina så ja måste träna dem.. Bästa stället o träna på?.. :blink: :o PS mina e på 26 typ..DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 I vattnet tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 träna?!kopiera Rare Candy istället smartskalle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 o paja spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Möt en massa tränare och träna på det sättet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Beror på vilket spel du menar... Jag tycker att du ska träna på det gräsområdet som har starkast pokemon, helt enkelt! Då går det i alla fall lite snabbare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 o paja spelet Det går väll inte sönder?.... Det gjorde det inte för mig iaf.... Så jag har fått 99st master balls!.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Man pajar inte spelet men om man har otur, kan all data på spelet raderas... (Det e inte speciellt kul om man har kommit långt...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) Som sagt:på vilket spel! Redigerat 4 Juni 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jago Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Man kan skaffa telefonkompisar, dom ringer då och då. Annars skulle jag nog träna i gräset. När du är påväg någonstans och möter en pokemon, utmana pokemonen, runa inte. Då tränar man på vägen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 gräset brukar jag träna i såfall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 VILKET SPEL.Jag tycker du kan träna upp dem i den så kallade "Ash grottan" om det är guld,crystal eller silver.Om det är Ruby tycker jag du ska möta massa tränare.......eller så kan du som sagt kopiera Rare Candy´s. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg