Gäst Golden Star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 men dem tänker inte på ngt annat! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jo.... Vissa av dem gör nog det..... Som shigeru Miyamoto tror jag att han inte bara tänker på pengar..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 men dem tänker inte på ngt annat! :angry: För att kunna göra bättre & bättre spel. Det kostar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Helt rätt, tror du att det är gratis att göra ett spel som Halo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) Helt rätt, tror du att det är gratis att göra ett spel som Halo?nej, men man vill ju inte köpa en hel konsoll bara för att man vill ha ett spel! :angry: Redigerat 2 Juni 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 DEt är bara för att dom inte kommer att tjäna pengar på de om de fanns samma spel til varenda konsoll dom vill ju att man ska köpa den konsollen om man vill köra spelen ..Dom vill ju gå med vinst eller hur för om ssbm fanns på Xbox så skulle kanske inte dom som älskar ssbm köpa den konsollen om dom redan hade Xbox så de e därför! Eller hur jag köpte ett PS2 för jag tyckte gta3 verkade kul men senn kom jag inte till nån annan värld då va ja liten så jag visste inte att fusk fanns då men de sög när man hade kört första banan 10 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (Silver Star @ 02/06-2004 18:24:14) Helt rätt, tror du att det är gratis att göra ett spel som Halo? nej, men man vill ju inte köpa en hel konsoll bara för att man vill ha ett spel! :angry: då är det bara att inse: du valde fel spelkonsoll! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg