Mezox Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Finns battle Tower på gul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Nepp.. bara C/S/R Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Nepp.. bara C/S/R Tack, för jag har kört igenom gul ca. 6 gånger men har ej hittat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Var finns Battle Tower? Jag har spelen guld och silver. och jag har varvat spelet en gång.(klarat Red en gång) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gatumusikanten Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Var finns Battle Tower? Jag har spelen guld och silver. och jag har varvat spelet en gång.(klarat Red en gång)till vänster om Olivine City ovanför havet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Battle Tower finns som sagt bara i Crystal/Ruby/Sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
benjamin sysha i min byxa 1 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 det låter dåligt att man bara vinner en calcium men det e okay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg