wetter Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 (redigerat) eller byter du med @ el £ Redigerat 3 Juni 2004 av wetter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 nej... det gör jag inte.... men jag trodde inte att det skulle gå och byta mellan tre vapen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 men det funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Det finns ju buggar som man hittat när man spelat 2player med polarn. Typ sitta mitt i väggen, eller missa med endån träffa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Det finns ju buggar som man hittat när man spelat 2player med polarn. Typ sitta mitt i väggen, eller missa med endån träffa. vad menar du, jag fattar inte ett piss :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag läste i en tidning vet inte om det funkar men när man fått pistolen på första banan ska man zooma in på kaptenens namnbricka sen ska man skjuta han i ansiktet jag har inte halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jag läste i en tidning vet inte om det funkar men när man fått pistolen på första banan ska man zooma in på kaptenens namnbricka sen ska man skjuta han i ansiktet jag har inte halo öh, vad ska hända då??? :huh: :blink: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonte_best Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (redigerat) exakt va händer då??? ja e bäst varva halo på legendary på 3 veckor Redigerat 7 Juni 2004 av jonte_best Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ja klara de på legendary på två dagar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 du skjuter honom och sen kommer det in odöliga marines och skjuter ner en.en annan sak är på bana 5 ägga på x så hoppar han in i skäppet igen och du åker iväg i det.och det finns ett sätt att bli odödlig alat du behöver göra är att ta två spelare och sen kör du bara med en av dem hela tiden :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Det där att man sitter kvar i skeppet visste jag redan.... Men det andra knepet visste jag inte.... Men om man kör en player så är det ju inte så kul och köra med halva teven.... Men annars var det ett bra sätt om man aldrig vill dö!..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Numbnuts Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) Oj... Har ni ens hört talats om Warthog Jumping? :huh: Bäbismonster? Grunts heter det. Edit: Marju, det som ska hända är att en dörr låser upp sig när soldaterna kommer. Om du går in i den hittar du ett påskägg. Redigerat 12 Juni 2004 av Numbnuts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg