TranceMaster Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 tro inte mig om ni inte vill men jag har varit och tittat på inspelningarna i Nya Zeeland. Man Fick värsta "en mille" autografer. Jag älskar Sagan om ringen forever!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 det blir väll typ 1 timma mer på extent edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 det finns såna dvd-boxar att köpa, men det är billigare att köpa var för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jo det har jag också sett Oden! Jag tror jag ska köpa den men jag undrar om jag ska vänta tills Extendend Version kommer ut. det e värt att vänta tills alla 3 kommer på extended! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 tro inte mig om ni inte vill men jag har varit och tittat på inspelningarna i Nya Zeeland. Man Fick värsta "en mille" autografer. Jag älskar Sagan om ringen forever!! är det SANT!? lycko dej... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 det tycker jag också köp en var för sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.