Mezox Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Har ni hörtalas om Gamepark32?, jag tror det var 32 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Går att köpa på webhallen tror jag.. Ganska bra.. Men kommer inte kunna etablera sig, har ingen chans mot DS/PSP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 och det är synd, eftersom det verkar vara en bra maskin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Har någon en bild på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Vilka e det som har skapat maskinen Sony/Nintendo eller ån annan??? Vilka spel finns det till d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stabil Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Namnet låter coolt, men tror inte dom kan mäta sej med nintendo osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Kolla på www.webhallen.com.. där finns bilder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag vil säga att det kommer en konsol som heter gisomo... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Gismo? Du kan ju göra den isf ;) (off topic) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg