Gäst Frooz Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Allså om man ska köpa något t.ex ett begangnat gamecube. Och man köper det för 800kr. Får man då betala dubbelt eller trippelt så mkt då fast i poäng om säljaren vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Varför skulle man få det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Allså om man ska köpa något t.ex ett begangnat gamecube. Och man köper det för 800kr. Får man då betala dubbelt eller trippelt så mkt då fast i poäng om säljaren vill? Vad menar du?Ta det en gång till med lite bättre förklaring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 (redigerat) Om du hittar någon som är dum nog att gå med på det så visst. *kan ha missuppfattat, det var lite otydligt* Redigerat 31 Maj 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Om du hittar någon som är dum nog att gå med på det så visst. *kan ha missuppfattat, det var lite otydligt* Om jag läser rätt så har du väldigt fel det jag menar är: på fuska.se kan man ju köpa begangnade saker i marknaden om dom säljer något för 100kr så kan man köpa varan fast betala med fuska poäng fast kanske 1000poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Det beror väll på om säljaren vill det eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 (redigerat) (R4nG5 @ 31/05-2004 21:01:28) Om du hittar någon som är dum nog att gå med på det så visst. *kan ha missuppfattat, det var lite otydligt* Om jag läser rätt så har du väldigt fel det jag menar är: på fuska.se kan man ju köpa begangnade saker i marknaden om dom säljer något för 100kr så kan man köpa varan fast betala med fuska poäng fast kanske 1000poäng Alltså nu hänger jag inte med här. Är det så om man köper ett Game Cube.. Man betalar med poäng och får varan hemskickad? Vems ide´VAR DET EGENTLIGEN? Redigerat 31 Maj 2004 av Jonte The Winner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Jag skulle inte som t.ex att sälja mitt gamecube för typ 100000p.... Då vore jag dum i huvudet om jag gjorde det.... Men jag kanske har fattat fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Det var tyvärr inte sån bra ide... För dom här poängen som dom har på fuska.se är ju inte värt något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Inte så bra ide jag skulle inte ens sälja mitt ps2 för 1000 000p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Om någon säljer sitt Gamecube för 1000p så har man "tjänat" 30 kr.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jo kanske det Pepsodent men man vill nog hällre ha pengar istället för poäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.